Savjeti i rješenja

Pitanja i odgovori klijenata

Najčešća pitanja i odgovori s kojima će se svaki poduzetnik prije ili kasnije susresti. Ako među pitanjima ne pronađete ono na koje tražite odgovor, pošaljite nam poruku s pitanjem na info@ergon.hr i očekujte odgovor u narednih nekoliko dana.

Znate li razliku između knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga? Često se događa da u razgovoru s potencijalnim klijentima koji traže ponudu za računovodstvene / knjigovodstvene usluge shvatimo kako oni zapravo traže servis ili osobu za “vođenje papira”, a ustvari uopće ne razlikuju računovodstvo od knjigovodstva. Ta dva pojma nikako ne bi trebalo poistovjećivati. Zadatak knjigovođe je da proknjiži poslovnu dokumentaciju te da to napravi […] 16/05/2015 Što navesti u vrstu plaćanja ako nam je klijent platio Paypalom? Naplata putem Paypala nema obilježja gotovinskog plaćanja i sukladno tome ovakav način plaćanja može se izjednačiti s plaćanjem s transakcijskog računa za koji nema obveze fiskalizacije. Mišljenja sam da je u vrstu plaćanja primjereno navesti ostalo iako i transakcijski račun može proći. 08/04/2015 Može li se račun poslan emailom kao PDF smatrati ispravnim dokumentom? Ukoliko je račun izrađen i sadrži sve propisane elemente (koji su to elementi ovisi o vrsti poreznog obveznika i djelatnosti koje sve elemente mora navesti na računu) ispisan je na pisaču, ovjeren pečatom i potpisom i kao takav poslan emailom u PDF formatu (koji se ne može raspakirati) smatra se elektroničkim dokumentom i sukladno Zakonu […] 20/03/2015

Zatražite ponudu

Ispunite interaktivni obrazac unutar 30 sekundi i
vaša neobvezujuća ponuda stiže na vaš email.

Zatražite ponudu
Traje manje od 30 sekundi!

 

Fields marked with an * are required